What we love to do...
Sommige momenten zijn het waard om keihard te vieren. Of het nu gaat om een congres, jubileum, bedrijfsfeest of de organisatie van een publieksevenement, wij staan klaar om deze momenten te organiseren met onze uitgebreide ervaring en expertise. Wij denken strategisch mee over de doelstellingen van jouw evenement en gebruiken onze jarenlange kennis om een creatief en effectief concept te ontwikkelen binnen de kaders van het budget. Samen met jou zorgen we voor een naadloze uitvoering en een onvergetelijk succes.
Creëren
Organiseren
Coördineren
Zakelijke evenementen
Zakelijke evenementen transformeren we tot onvergetelijke ervaringen met een vleugje verfijning en passie. Van sprankelende productlanceringen tot doordachte conferenties & congressen, wij nemen de stress weg zodat jij je kunt concentreren op het belangrijkste: je bedrijf en je gasten. Dus, waar wacht je nog op? Laten we samen iets geweldigs creëren. Schakel ons in en laat het feest beginnen!
Bruiloften
Als weddingplanners transformeren we bruiloften tot betoverende belevenissen vol liefde en magie. Van idyllische ceremonies tot bruisende recepties, wij zorgen ervoor dat elk moment perfect is. Laat ons jullie droomdag werkelijkheid maken terwijl jullie ontspannen en genieten van elk bijzonder moment. Maar ook als jullie alleen een ceremoniemeester voor een dag nodig hebben, zijn we er voor jullie!
Publieksevenementen
Wij staan klaar om jou te ondersteunen in de organisatie van jouw publieksevenementen. Van het opstellen van gedetailleerde calamiteitenplannen tot het afhandelen van vergunningsaanvragen en het indienen van subsidies. Wij zorgen voor een soepele en professionele afhandeling, zodat jij je kunt concentreren op het creëren van een onvergetelijke ervaring voor je publiek.
eventdesign
Bij ons tillen we zakelijke evenementen naar nieuwe hoogten. Met onze event design sessie maken we jouw evenement succesvol en haalbaar. We ontwikkelen samen met jou een strategie die aansluit bij jouw bedrijfsvisie en marketingdoelen. Door onze expertise te combineren met jouw inzichten, creëren we een indrukwekkend en resultaatgericht plan. Met onze focus op jouw bedrijfsdoelen wordt jouw evenement een cruciaal onderdeel van jouw zakelijk succesverhaal. Laten we samen jouw evenement naar een hoger niveau tillen!
Zakelijke evenementen
Let's give it a wauw factor!
Waarom wij zakelijke evenementen organiseren? Omdat wij ontzettend blij worden om voor jou en je gasten een onvergetelijke ervaring te creëren. Je kunt op ons rekenen in het uitwerken van het concept, het vaststellen van het budget, het selecteren van de locatie en catering, het regelen van vervoer en accommodatie, het boeken van artiesten en sprekers en eigenlijk het verzorgen van alle andere noodzakelijke voorzieningen.
Een succesvolle evenementen organisatie vereist nauwkeurige planning en organisatie, maar daar hoef je je met onze kennis van de industrie absoluut geen zorgen over te maken. We werken met betrouwbare leveranciers en partners en communiceren op een heldere en effectieve manier met alle betrokken partijen.
Of het nu om een bedrijfsfeest, zakelijk event, concert, rally, of een ander evenement gaat. Wij zorgen voor een goed georganiseerde en gedetailleerde aanpak, wat in onze optiek essentieel is voor het succes van jou evenement. Evenementen die door Velvet & Rose Events georganiseerd worden zijn niet alleen onvergetelijk voor de deelnemers, maar ook een waardevolle investering voor de organisatie.
Bruiloften
Marriage, an endless sleepover with your favorite weirdo
Publieksevenementen
Let the good times roll!
Velvet & Rose Events verzorgt naast evenementen ook wijnproeverijen aan huis of op locatie. Dit doen wij in samenwerking met Wijnkoperij Henri Bloem Apeldoorn.
Stoffig en saai? WELNEE!
Graag vertellen wij jou en je vrienden de allerleukste wijnverhalen. Elke proeverij kunnen we aanpassen naar jouw wensen, wil je graag alleen maar wijnen uit Spanje? Of vind je het leuk om een wereldreis te maken samen met ons? Met vooraf een glaasje bubbels of een amuse bij elke wijn om kennis te maken met wijn en spijs? Laat het ons weten en wij denken met je mee!
Because wine is cheaper than therapy
Alles v.a. 8 personen – 7 wijnen – duur: +- 3 uur
Brons assortiment: € 28,- *
Zilver assortiment: € 33,-*
Goud assortiment: € 40,- *
* Proeverij buiten Apeldoorn? Geen probleem, wij hanteren een kilometervergoeding van € 0,40 per kilometer.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd voor de portemonnee:
Vanaf 20 of meer personen maken wij een aangepaste offerte!
Spice it up:
Bubbels: € 4,50 p.p.
Bijpassende amuses bij elke wijn: € 24,95
Luxe spijs (volwaardige gerechten) bij elke wijn (incl. kok & de afwas):
4-gangen met wijn: € 75,- pp
5-gangen met wijn: € 90,- pp
6-gangen met wijn: € 105,- pp