what i love to do...

Sommige momenten zijn het waard om keihard te vieren. Een (trouw)jubileum, groot bedrijfsfeest, een zakelijk event. Niks is voor ons te gek! Wij denken met een creatieve methode mee over de doelstelling van je evenement. Samen creëren we draagvlak voor het concept en zorgen voor een geslaagd evenement.

Creëren

Stijlen

Coördineren

Events

Sommige momenten zijn het waard om keihard te vieren. Een (trouw)jubileum, grootbedrijfsfeest, een zakelijk event. Niks is voor ons te gek! Wij denken met een creatieve methode mee over de doelstelling van je evenement. Samen creëren we draagvlak voor het concept en zorgen voor een geslaagd evenement.

Bruiloften

Als weddingplanners ondersteunen wij jullie in de organisatie van jullie droomdag. We nemen jullie volledig aan de hand bij alles wat er bij een sprookjeshuwelijk komt kijken. Jullie hoeven uiteindelijk maar één ding te doen en dat is ontzettend genieten en blaren op je voeten te dansen.

Wijnproeverijen

Graag vertellen wij jou en je vrienden de allerleukste wijnverhalen. Elke proeverij kunnen we aanpassen naar jouw wensen, wil je graag alleen maar wijnen uit Spanje? Of vind je het leuk om een wereldreis te maken samen met ons?

Eventstyling

Event styling voegt een totaal nieuwe dimensie toe aan jouw evenement, het ondersteunt en versterkt de boodschap die jij wil overbrengen aan jouw gasten. Een van onze passies is het creëren van de perfecte beleving.

Events

Let's give it a wauw factor!

Waarom wij evenementen organiseren? Omdat wij ontzettend blij worden om voor jou en je gasten een onvergetelijke ervaring te creëren. Je kunt op ons rekenen in het uitwerken van het concept, het vaststellen van het budget, het selecteren van de locatie en catering, het regelen van vervoer en accommodatie, het boeken van artiesten en sprekers en eigenlijk het verzorgen van alle andere noodzakelijke voorzieningen.

 

Een succesvolle evenementen organisatie vereist nauwkeurige planning en organisatie, maar daar hoef je je met onze kennis van de industrie absoluut geen zorgen over te maken. We werken met betrouwbare leveranciers en partners en communiceren op een heldere en effectieve manier met alle betrokken partijen.

 

Of het nu om een bedrijfsfeest, zakelijk event, concert, rally, of een ander evenement gaat. Wij zorgen voor een goed georganiseerde en gedetailleerde aanpak, wat in onze optiek essentieel is voor het succes van jou evenement. Evenementen die door Velvet & Rose Events georganiseerd worden zijn niet alleen onvergetelijk voor de deelnemers, maar ook een waardevolle investering voor de organisatie.

bruiloften

Marriage, an endless sleepover with your favorite weirdo

Eindelijk is het zover, de dag waar jullie misschien al jaren (of maanden) van dromen wordt werkelijkheid. Een prachtige jurk, romantische locatie, alles tot in de puntjes geregeld en vooral enorm genieten! Als weddingplanners ondersteunen wij jullie in de organisatie van jullie droomdag. We nemen jullie volledig aan de hand bij alles wat er bij een sprookjeshuwelijk komt kijken. Jullie hoeven uiteindelijk maar één ding te doen en dat is ontzettend genieten en blaren op je voeten te dansen. Wij maken geen gebruik van standaard arrangementen, maar maken een geheel eigen plan voor elk koppel. Een offerte wordt gemaakt, nadat we met elkaar een kop koffie hebben gedronken.

wijnproeverijen

Someone please call
9 - wine - wine

Velvet & Rose Events verzorgt naast evenementen ook wijnproeverijen aan huis of op locatie. Dit doen wij in samenwerking met Wijnkoperij Henri Bloem Apeldoorn.

Stoffig en saai? WELNEE! 

Graag vertellen wij jou en je vrienden de allerleukste wijnverhalen. Elke proeverij kunnen we aanpassen naar jouw wensen, wil je graag alleen maar wijnen uit Spanje? Of vind je het leuk om een wereldreis te maken samen met ons? Met vooraf een glaasje bubbels of een amuse bij elke wijn om kennis te maken met wijn en spijs? Laat het ons weten en wij denken met je mee!

Because wine is cheaper than therapy

Alles v.a. 8 personen – 7 wijnen – duur: +- 3 uur 
Brons assortiment: € 28,- *
Zilver assortiment: € 33,-*
Goud assortiment: € 40,- *
* Proeverij buiten Apeldoorn? Geen probleem, wij hanteren een kilometervergoeding van € 0,40 per kilometer.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd voor de portemonnee:
Vanaf 20 of meer personen maken wij een aangepaste offerte!

Spice it up:
Bubbels: € 4,50 p.p.
Bijpassende amuses bij elke wijn: € 24,95
Luxe spijs (volwaardige gerechten) bij elke wijn (incl. kok & de afwas):
4-gangen met wijn: € 75,- pp
5-gangen met wijn: € 90,- pp
6-gangen met wijn: € 105,- pp

eventstyling

Funk it up!

Wat is een event zonder gave en persoonlijke styling? Event styling voegt een totaal nieuwe dimensie toe aan jouw evenement, het ondersteunt en versterkt de boodschap die jij wil overbrengen aan jouw gasten. Een van onze passies is het creëren van de perfecte beleving. Dat doen wij in detail met verschillende meubels, stoffen, bloemen en attributen. Wij hebben hierin samenwerkingen met diverse partijen. Wij presenteren naar aanleiding van een persoonlijk gesprek een moodboard en een offerte op basis van jouw wensen.